confused.

Jag har absolut ingen aning om hur jag ska göra.

jag vill gå på buggkurs, men helst inte här liksom. Det ska bli buggkurs här i höst, men jag menar - jag vill träffa nytt folk, eftersom dom som ska gå på buggkurs här går bara för att dom ska gå liksom. Jag vill ju hitta nytt folk som man kan åka och dansa med istället för dom som jag umgås med, eftersom dom inte ens dansar.
Jag är sjukt förvirrad, eftersom jag gärna vill ha någon att gå med, men som också tar det seriöst. Jobbigt jobbigt..
Vem ska man gå med och vart ska man gå. Blä, jag blir sjuk av det här.
Om jag går i O-hamn, är det typ två timmars resa dit och jag är hemma runt elva på onsdagar, visst man kan ju plugga på tåget osv men ändå.. Jag får ju chansen att lära känna nytt folk som tar dansen på lika sort allvar som jag. Jag älskar bugg och vill gärna hitta någon som är lika pepp på det som jag. Inte som jag sa längre upp i inlägget "personer som går, bara för att dom ska gå och för att det annordnas". Nej, helst inte.

Har ni något förslag på hur jag ska göra?! Hur skulle ni ha gjort?



Hm okej. Nu ska jag sluta pladdra. Ikväll är det "fest", får se om jag följer med ut. Är inte så jättepepp på det, efter dagens alla besked ;p..  Bra & dåliga.
Men iallafall, ska ut och dela lite ord med mamma nu. Hoppalång!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0