bad day.

Idag har inte varit någon bra dag, helt enkelt. Har inte känt mig på humör alls och allt har bara varit allämnt jobbigt. Hoppas verkligen inte att imorgon blir likadan, vetifasen vad jag gör då. Blir trött på mig själv.

Senare ikväll ska jag ut på en springtur, ska bli så skönt.... Få rensa tankarna och vara för sig själv en stund. Inte för att jag springer så länge eller långt, men ändå. SKÖNT!

Juste, jag hittade min kemibok som jag har letat efter sen i julas. Den skulle dock ha lämnats in innan sommaren så hm.. Men iallafall, kunde inte sova igårkväll/natt, så jag låg och läste! Tänk vad olika det kan stå i olika böcker, haha. Får nog läsa igenom allt lite igen ikväll sen. Lär ju behövas! Har antagligen det i nationella nu i nian. SHIIIEET! Nej, men det går nog bra får vi hoppas.
Nej nu ska jag dra mig tillbaka i skrivbordsstolen och lyssna på Lars Winnerbäck. puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0