På något sett, måste vi hitta solen genom de mörka molnen.. Vi bara måste!

Godeftermiddag läsare.
Dagen har varit låååång & tråkig typ :p har inte gjort mycket alls.
Fast det är klart, helgen har varit super!
I fredags fixade jag praoplats. Ska va på handelsbanken & kyrkbacken, två helt olika med intressanta jobb!
Och så på eftermiddagen blev det hur struligt som helst, skulle ha åkt till sörvik. Men så skulle jag inte det, och så skulle jag men sen inte.. Men kom iväg runt åtta i alla fall, och ni anar inte hur skönt det va att se honom! Och bara krypa upp i famnen, och känna hans DKNY parfym, mmm (a)
Kan man bli hög av en parfym? ;) haha.
Väckarklockan ringde klockan halv åtta på lördagen. Bussen till Kalmar gick halv nio. Blev lite stressigt med vi kom iväg i tid!
Hela förmiddagen och lite in på eftermiddagen spenderade jag med älskling i Kalmar. Mys!
Först blev det baronen, och sen stan. Vi åt också glass vid hamnen, och kollade på alla båtar i den strålande solen! Det var jättemysigt, speciellt med en sådan speciell person ♥
Sen gick vi och åt, Erik bjöd mig. hihi ;*
Efter det gick vi ett tag till, och sen tog vi bussen hem.
Hade lite gäster i stugan igår, och jag tror nästan Anders & jag är släkt! ;) Coolt ju (h)
Det blev sent igår, satt nästan och somnade. Och så ringer väckarklockan vid 07.00 idag, jippi -.-
Erik skulle jobba vid nio idag, så vi var tvugna att åka hem.
Fast jag kom ju hem vid nio, rätt så skönt.
Idag har det blivit lite film, har sett på två stycken som har gått på tv:n! haha.
Ikväll blire gudstjänst i Gårdveda med lite konfimander kompisar. Kul ju! haha.
Nej nu ska jag göra mig i ordning, bi hörs kanske ikväll. vi får se!
PUSS ♥

FURNISH.etc
2009-09-13 @ 19:49:35
URL: http://furnish.blogg.se/

Så härligt att ni kom iväg till Kalmar sötnosar! Hoppas ni hade det riktigt mysigt! Kraaaam <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0