Don't go weasting your emotions, lay all your love on me ♥

Godmorgon, alla friska.
Eller är det någon som är lika sjuk som jag är?
Är hemma idag också, som ni kanske märker.
Fick två små söta sms igår, som frågade om jag var i skolan. Tack Lisa & Louise, ni är söta! ♥
Igår såg jag mest på film & vilade mig, behövde det efter en jobbig fast otroligt trevlig helg!
Och sen på kvällen såg mamma och jag på någon film på fyran, ganska bra film. Men det finns ju bättre! :)
Vaknade idag, av att telefonen ringde nästan stup i kvarten, som ni alla kanske inte vet, så är min mamma klassföreståndare i 8d på min skola ( själv går jag i 8c ) Så hon får alla sjuktelefon samtal, jippi! ;)
Sms:ade lite med min snygging idag på morgonen, eller jag skickade ett inatt om att jag hade fått en mardröm, jag drömde att han hade gjort slut typ, och då ville jag vara på säkra sidan att han inte hade gjort det ^^ haha :D
Men det hade han inte, och han tänker inte göra det heller sa han. Sen skrev något jättefint, men jag vet inte om jag ska säga det, vad tycker ni?
Okej, jag säger det :D

Han skrev för första gången; "vi för evigt!" gulligt ju? :')  Han är fööööör bra ♥
Nu ska jag nog lägga mig vid tv:n & se på någon film. Måste göra läxor också, fick läxa av CP-Ernst! :O 
Gaaaahhh! Menmen.. 
Vi hörs kanske senare idag, puss så länge :*


Jag saknar honom redan ..

" vi för evigt " ♥

ellinor
2009-09-01 @ 09:00:31
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

svar: jag har lagt till dig nu :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0