Nu blir det fredagsmys..♥

Goddagens (y'
Nu har en praovecka gått, och jag måste säga att den har gått fort & den har varit rolig :D
Har också fått två jättefina omdömen som jag är nöjd med!!
Veckan började ju med banken som jag trivdes super på.
Fick ju också en väska som var ett +!
Sen i onsdags var det ju Butik Kyrkbacken, och då trivdes jag inte riktigt men jag försökte ändå!
Och igår var det mycket bättre & idag gick det hur bra som helst :D Och vet ni!? Jag har gått och luktat på en parfym dom här tre dagarna, och så sa jag det någon dag igår tror jag. Och idag fick jag den! Eftersom det bara va en kvar och den skulle gå ur sortimentet, oj så glad jag blev :D Köpte också lite smink och grejs.
Åkte med mamma hem och vi köpte en ljuslykta & en skål att ha på badkaret med badskum i.. :)
Och sen åkte vi till familjen Söderlund och fick Lars Winnerbäcks nya skiva, uh :'D
Hahahah, Linus & Lukas blir alltid så ivriga när jag kommer. Lukas gömde sig i garderoben och Linus bara:
"Lukas är kär i Tova"!
Hahaha, dom är för gulliga :*
Sen åkte vi hem och nu ska jag städa lite & plocka iordning! Imorgon ska Erik få sin födelsedagspresent, dock en tidig present! Jag har bjudit han på något i skeppet som är: "Historien om Johnny Cash" vad tycker du om det Emmy? :D Haha.
Och så kommer det några som också ska på det, till oss innan och äter lite och så. Huhu.
Nej nu ska jag börja med mitt städande! :)
PUSS
Parfymen jag fick:

Van Gils, aura.
myyyyyycket god parfym! :)
Någon som håller med mig?

Juste, det är FREEEEDAAAG IDAG :DD woooooohoooo!

FURNISH.etc inredningsblogg
2009-10-10 @ 10:57:41
URL: http://furnish.blogg.se/

Men åh vad du är gullig! Det är ju en perfekt present till Erik! Han är ju helt besatt av Johnny Cash, haha! Gulligt av dig gumman. JAg försöker komma på vad jag ska köpa till honom i födelsedagspresent, men usch jag vet inte. HAr du n¨ågot förslag?



Vad skönt att praoveckan gick fint, och vad kul att du fick en parfym! Nice!



Nu ska vi nog åka till IKEA. Ha en fin helg gumman. Snart kommer jag hem, om två helger. Puss o kram Emmy

Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins
2009-10-10 @ 15:18:36
URL: http://perspektiw.blogg.se/

den luktar riktigt gott :D

Ha en fortsatt trevlig lördag! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0