Några sista ord innan jag ska slänga mig i sängen!

Får se hur jag känner mig imorgon.. Är täppt i näsan och ont i huvudet, men det är spanska prov imorgon som jag känner att jag måste göra! Det är ju bara muntligt men ändå. :)
Det är tisdag imorgon, vilket betyder att det är desperate housewifes, wieh. :d
På onsdag är det konfirmation som gäller, hoho! Och efter det är det kusin Sebastian som spelar sin första bandy match, och har sådan himla lust att åka och kolla, så det får nog bli en tur till bandy banan på onsdag :D Yeah!
Det är lite sådär lagom trevligt att få en kram av honom efter matchen, haha ;) Annars får jag se om det är några läxor den här veckan, vilket det troligtvis kommer att vara. Känns lite tungt nu efter höstlovet..!
Nu ska jag göra mig iordning för sängen, och sen kan man alltid hoppas på att man sover gott, och jag är frisk imorgon! ;) Huhu.
God natt på er, söta läsare.



ps. tänkte bara säga att jag hade 36 st. besökare igår, och 63 sidovisningar, måste vara ett rekord :d Shit pommes! :D haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0