Den här rubriken alltså...-.-

Hallihallå.

Här sitter jag med fruktansvärt jobbig huvudvärk & en arm som jag helst bara skulle vilja slita bort!

Igår var E här, och vi såg på idol, härligt att Mariette åkte ut! Och fy jäsikens vilken röst Erik har :D Han är bästbästbäst.

Var rädd att jag inte skulle kunna sova inatt, men jag har sovit som en stock! Har också sovit två timmar nu på förmiddagen..

Imorgon är det Ullared, och då vill jag verkligen inte vara sjuk!!!! Tror ni jag kan be till Gud att jag slipper va sjuk? (a)

Nu ska jag lägga mig och titta på en film.. Vi hörs!
Pusshey
mikkiiisss
2009-11-28 @ 13:28:43
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

följ min blogg med bloglovin så följer jag din? :D

Tova
2009-11-28 @ 19:20:30
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Hehe, jag tyckte Mariette var skön :) men gissade ändå på att det nog var hennes tur att åka ut nu...



Ah, jag kan lägga tll dig på Bloglovin' också - alltid kul att följa lite nya bloggar ;)

kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0