You're the voice I hear inside my head, the reason that I'm singing.

tjo
idag har det blivit att sola lite, fast ryggen och sånt.
får inte sola framsidan xD haha.
har varit inne hos grannen(lena) och pratat lite också.
sen på kvällen kom Filip & Liselotte,riktigt kul!
vi grillade, mycket gott (A)
haha, och så fick jag läsa filips kärleksdikt, såå typiskt filip haag alltså!
sen gick fille & jag in och spelade lite wii.
och efter ett tag kom erik också, det var roligt ^^
vi såg på tv:n och lite sånt.
Filip & Erik satte också ihop våran "tvbänk" dom va så duktiga :D haha
nu funderar jag på att se färdigt på filmen jag började se igår.
skriver mer sen! eftersom klockan är tjugo i ett, så blir det senare framåt dagen istället.
vi hörs.
ta hand om er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0