sjuk..

tjoho!

igår var det helt okej väder på dagen.
men såklart när vi skulle va ensamma hemma på eftermiddagen, så kommer det åska!
och jag som hatar åska :$
så istället för att åka hem, följde jag med erik hem- mycket bättre (A)
ja, vad gjorde vi egentligen? xD
erik skrämde mig i alla fall! :O han hoppade ut från en garderob -.- inte kul! gud vad rädd jag blev.
sen idag har det varit riktigt fint väder, och det är verkligen inte kul att va sjuk.
va på so lektionen i alla fall.
sen på matten fick jag åka hem. har sjukt ont i magen, kan knappt gå :S
jag måste måste komma imon! :/
jag orkar inte mer nu.
vi ses.
pusshej ;*
FURNISH.etc
2009-05-12 @ 18:01:46
URL: http://furnish.blogg.se/

Åh, hatar du också åska? Jag är LIVRÄDD! SKönt och höra att man inte är ensam om det, haha.



TRåkigt att du är sjuk gumman´, krya på dig!

FURNISH.etc
2009-05-12 @ 21:35:33
URL: http://furnish.blogg.se/

härligt att du är med och tävlar! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0