kalas today

tjo!
dagen/kvällen igår kunde inte ha blivit mycket bättre! :)
skolan först då. biologi först, blev färdig.
spanska efter det, hade JoPe (y) fast jag vet inte om vi gjorde så mycket (aa)
mika och jag satt väl mest och pratade kan jag tro.
hade ingen bild, så då hade vi håla istället :)
jag,jenny & mika var på äventyr med tesa :D fy fasen vad kul! "tuut tuut"  hahahhahhaha
sen lunch. efter det hade vi svenska. är nääääästan färdig med mitt föredrag. måste bara skriva lite till :)
fast det kommer bli svårt, kan jag lova! :O höhö
sen tesa efter skolan. väntade på erik. vi körde snurra flaskan. usch, jag hatar kolsyrat vatten!
vi körde också "bubblan" gissa vem som vann?  ^^ inte johannes i alla fall! ;)
sen tog vi bussen hem till erik :)
såg på film & pratade och sånt :) puss på det! :*
åkte hem vid tolv,och somnade som en stock.
upp idag och åkte till vimmerby med evelina & mamma :D
köpte lacoste skor & trosor xD
sen åkte vi till hultsfred för att köpa present till louise, som ska ha kalas ikväll :)
eve följde med mig hem också, det var riktigt roligt! :D
sen ska jag fortsätta göra mig iordning inför kalaset vid sex :)
så vi ses hörrni! :D
FURNISH.etc
2009-03-17 @ 10:20:05
URL: http://furnish.blogg.se/

Hej Tova! Vad kul att du hade lagt till mig som vän på Bilddagboken. Jag är tyvärr inte så aktiv där, men är desto mer aktiv på min blogg. Kul att du också har en blogg! Ser fram emot att träffa dig nästa gång jag kommer hem till Småland. Kram Emmy (Eriks syster i Stockholm)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0