20-22 mars.

helgen har varit hur bra som helst! :D
i fredags var det skola, som vanligt. helt okej, faktiskt. pratade bort en spanska lektion, med sandra!? :O :D
hon sa att vi kunde få en sån lektion,eftersom vi bara var fyra st.
dagen gick. och efter skolan följde jag med erik till vimmerby, han skulle köpa fjäderben & backspeglar till sin bil.
efter det åkte vi hem till mig, och såg på let´s dance och hade det mysigt, :D <3
jag var riktigt trött, så efter han hade åkt hem. gick jag och la mig nästan direkt.
vaknade vid halv tio på lördagen, gick upp och sånt.
sen vid ett åkte jag ut till aby, för att "hälsa på" :)
han höll på med sin bil, så jag hjälpte till, vääääldigt lite (A)
filip var också där, så vi kastade pappersbollar. filip kastade en potatis på erik, spaltsch!  hahah
filip skulle äta, och när han kom tillbaka hittade han en såpa flaska, jippi! ;)
jag var den som blev utsatt.. hade såpa i hela håret! xD
sen prövade "vi" fyrhjulingen, riktigt roligt :D
åkte med erik en sväng, farligt att åka med han (a) han höll på o sladda och massa sånt. man fick tårar i ögonen! :O
hann köra en sväng, innan jag skulle hem vid halv tre :)
åkte hem då, för att göra mig iordning. det blev stressigt på slutet!
fast jag hann :) haha
magdalena,erik,hans mormor & två andra "tanter" kom och hämtade mig vid fyra halv fem tror jag :)
vi åkte till virserum, river.
jag åt clubsandwich, gott :D blev glass,chokladsås & strössel till efterrätt.
sen åkte vi då till odenshuset. träffade björn (y) hahah. han satt bakom oss sen, haha ;D
teatern var jättebra! :D
och dom sjöng jättefint, fick gåshud några gånger (A) höhö
sen när det var slut, åkte vi hem. och erik & dom släppte av mig ;)
vi pratade lite. och sen såg jag på mr.bean :D haha
idag vaknade jag vid halv tio tror jag.
gick upp och åt frukost, sen ner i sängen med datorn igen.
sen vid ett gick jag upp, på riktigt haha :D
och under den här tiden har jag inte gjort någonting!
men förhoppningsvis blir det erik sen :)

sen imon & på tisdag är det prao på luxo med karin :D
hoppas det blir kul.
nej nu finns det inget mer att skriva, ha det bra! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0