Vart tog det fina vädret vägen? Blir så trött på att..

Hej där.
Hinner inte alls mycket.
Är helt slut och ska gå och lägga mig nu, men känner att ett kort inlägg hinner jag med!
Brännbolls dag idag, som inte alls gick bra, förlorade alla.. segt som tusan!
Maten satt jag med "pilleric" kul var det ;) hahaha!
Sen semi-finaler & finalen som Eriks & hans lag vann, grattis! (Y)
Vattenlekarna som jag egentligen skulle ha vatt med på,
men vill inte för mina ben. Men det får bli nästa år istället :)
Gick väl sådär för vår klass, jag tyckte vi va duktiga som ställde upp i alla fall! :)
9c vann det i alla fall. Och så följde jag med Erik hem, frös som en ... jag vet inte vad.
Låg typ och frös hela kvällen så nu var det skönt att komma hem och ta sig en varm dusch ;D
Jag var ju dyngsur, allvarligt talat ;) Så jag fick långa kläder av Erik, tur att han inte är så stor ;)
Och tror ni inte att jag ramlar i deras yttetrapp och blötar ner mig igen? xD
Fast det var inte så mycket, så det gick :) Stort blåmärke har jag på armen i alla fall, jippi.. -.-
Imorgon blir det klasskamp och någon slags "klassdag" hoppas det blir kul, men det tror jag :)
Sen efter skolan, blir det mormor tills mamma är klar med niornas avslutning.
Skriver nog mer imorgon, även fast jag tyckte att det blev rätt så långt ;)
GOD NATT PÅ ER! :*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0