Överskottsenergi!

Godkväll :)
Tänkte börja med att jag känner mig duktig!
Har haft överskottsenergi hela kvällen.
Har städat; tvättat mikron, har ställt i & ur i diskmaskinen, plockat in all tvätt.
Fast nu börjar överskottsenergin lida mot sitt slut.. ;p
Idag tog jag det mest lugnt och sen ringde Pernilla och frågade om jag ville va lie barnvakt.
Så jag åkte dit vid tre.
Nellie gjorde mat(låtsades) och jag satt med Theodor. SÖTA UNGAR!
När jag åkte hem, sprang hon ända ut till vägen för att säga hejdå, hur söt får man va? (a)
Iallafall, när jag kom hem. Åt vi kräftor, jag åt en klo ^^ Jag gillar verkligen inte kräftor. USCH!
Någon som håller med mig? :)
Sen gick jag in och städade då :D

Igår;
Speedway på kvällen.
Dock ingen bra kväll för dackarna.
Krasch i första heatet.
Andreas till sjukhus, och inte långt efter Zengota också...
Förlorade gjorde dom också, jäkla vargarna :@
Sen åkte jag hem och sov typ ^^
Imon vet jag inte vad det blir på dagen.
Men på eftermiddagen/kvällen blir det Erik & sen sova där. Wiiieh :D ♥

Nu ska jag lägga in resten av all min tvätt & sen blir det sängen.
PUSS PÅ ER!
godnatt ♥



• Får bli en bild på mig (a)

• Söt Theodor :)

• Vääääärldens sötaste Nellie!
Martina
2009-07-29 @ 23:07:36
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Sv. tack så mycket :)

men smal är jag inte :P haha

Petra
2009-07-30 @ 21:28:27
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

hahah man får mycket gjort med överskottsenegri ;D

lindaa
2009-08-04 @ 22:23:44

fan va fina ögon du har människa ;o




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0