jobb,jobb,jobb :)


han är underbar, min Erik :')

Tjo!
I torsdags kom jag ju hem från Kreta.
Och Erik kom, åh vad jag har saknat han!
På kvällen sov jag hos han, och sen iväg och jobba på fredagen :)
Sen kom Erik och hämtade mig när jag hade jobbat färdigt, och sen åkte vi hem till mig.
På kvällen följde jag med han hem (igen) haha, han ville inte sova själv (a)
Och igår jobbade jag igen.
Och nu ska jag snart ta mig något att äta, och sen vid halv tre åker jag till Aby och jobbar igen ;)
Nej nu hinner jag inte mer, vi ses! :)
FURNISH.etc
2009-07-05 @ 13:52:43
URL: http://furnish.blogg.se/

Så mysigt ni har det! Mina små gullungar :) Går det bra o jobba i Aby? Hoppas det!

FURNISH.etc
2009-07-06 @ 10:52:10
URL: http://furnish.blogg.se/

Skönt o höra att du trivs i butiken! Jobba inte för mycket bara ;)



Jag hoppas verkligen att vi kan komma hem någon gång i sommar, så jag får träffa dig igen. Vi hoppas!



KRAMAR




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0