fina ljuslyktor står nu i mitt fönster (a'

Emmy hade tagit med massa krukor,vaser & ljuslyktor som hon inte ville ha. Och snälla som dom är fick jag också ta om jag ville. Och jag blev fast för dom här!
Oj, så fina dom är alltså! Lyser fint gör dom också. :)




fick också två turkos/blåa krukor av familjen Evertsson, dom är snälla dom! :)
Nu blir det sängen & imorgon får jag hitta på något.



Tack så mycket Emmy, är jätteglad för dom! :) ♥ 












fick också några användbara korgar/krukor ( jag vet inte vad det var ) och dom har jag redan fyllt med massa användbara saker! :)
Tack för dom (a)




FURNISH.etc
2009-07-27 @ 20:01:08
URL: http://furnish.blogg.se/

Åhåå så fint allt blev! Vad bra att du ville ha lite av grejjerna, så vi slapp och slänga, lite synd ju :) Hoppas ni ses snart igen!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0