onsdag

dålig bild, men ändå! älska honom alltså! :D <3
man måste bara älska honom! :D
"om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut, då ser man galen ut! "

hej där!
school today. tråk som vanligt!
var hos tesa på morgonen, haha johannes blev liiite besatt av ett spel? :p
sen spanska, som jag fattar lite mer av nu! (Y)
och sen so, ja vad kan man säga om den? trååååååk |-)
efter lunchen och allt det dära, var det matte. wiho vad bra det gick, gjorde två tal tror jag xD
sen idrott, hahaha, Alaa var med. och han fattade ingenting, han bara gick omkring ;)
efter idrotten gick jag & ida lite till tesa :)
sen so igen riktigt seeeeeeeeeeegt!  fast kände att det ändå gick rätt så bra :D
och sen slutade vi, och jag tog bussen hem. och nu sitter jag här och tråkar..
vet inte vad det blir sen, plugga kanske?
längtar till helgen, det händer en massa kul då :D <3

men vi ses nog imorgon tror jag.
tjohej :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0