MED DIG MÅR JAG BRA <3


kvällens klädsel.

på dagen var ida här :D vi pratade väl mest :) spelade wii,var ute och sånt
tack så mycket ida, den lilla tiden på dagen betydde jättemycket! :D <3


kvällen var perfekt kunde inte ha blivit bättre ^^
den spenderades med bästa :)
vi såg på björn gustafsson, han är bäst!
sen bläddrade vi mellan körslaget & så som i himmelen. blev väl mest "så som i himmelen" tror jag xD haha
vi åt godis och pratade och så :)
vid tio eller nåt sånt, blev det wallander, som jag aldrig har sett  ;O haha
men med rätt sällskap kan det inte bli mer än bra :)
fast liiite läskigt blev det i slutet (a) haha
åkte hem efter det.
tack så mycket för kvällen! :) <3
som sagt, åkte hem när det var slut. vid tolv eller ngt.
sov och sen idag vaknade jag vid halv nio eller nåt.
haha,mamma och jag såg slutet på shrek 3 :p
har sett på tv:n hela förmidagen, såg på fantastic four-rise of the silver surfer? den var bra i alla fall :)
efter det blev det datan och sen plugga till fysik provet imorgon. jag orkar verkligen inte med fysik provet xD kan ju knappt ingenting :s
nej nu orkar jag inte skriva mera.
vi ses,pusshej :*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0