everything I do, I do it for you.


saknar disney on ice! det var ju fasen en tradition ju! ;) haha

tjohej :D

skolan idag, var faktiskt helt okej! :O haha
först var det idrott, fy fasen att jag alltid ska hamna med emil :@  hatar katarina!
sen hade vi so, usch vad tråkigt
efter so lektionen hade vi en liiiten håla ;p
åt mat och sen gick jag & louise och pratade lite :D haha
sen hade vi klassråd, bytte platser.
mellan martin & eric, jippi! xO
dom lekte brat,nörd & emo haha, ibland kan dom va riktigt roliga! :D
sen hade vi engelska. gick bra faktiskt, blev klar med allt (y)
sen fysik prov! kändes bra :) missade bara en fråga eller ngt sånt.
och sen var det tänkt att jag skulle sitta med louise på vägen hem i 611.
men självklart fanns det ju inga platser.. :(
men nu ska jag inte skriva mer.  hoppas vi ses imorgon! :D

jag älskar dig <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0