You're the one that I want.'

Godkväll bloggen & folket ;d

Dagen började med matte och Ingeborg är fortfarande inte tillbaka, och jag behöver verkligen hjälp med ekvationer!!!!!! Och alla tre lärarna vi har haft, säger olika saker om hur vi ska räkna, jag är helt kluven!
Sånt gillar vi INTE! punkt slut.

Sen hade vi so, spanska & efter det hemkunskap, åh vilket ämne det är alltså :D Så himla skojsigt.
Hade också utvecklingssamtal med Inger, och vi pratade mycket.

Sen åkte jag hem, och mamma och jag hämtade Nellie, och vi åkte till farmor & farfar och hämtade ett par skor som jag ska ha tills imorgon, hämtade också lite kläder hos Emmy ^^
Sen kom min kusin och gjorde iordning mig i håret, det blev inte liiiite fint alltså :D tack. :)

Ska snart tvätta av mig allt mitt smink för att sedan bege mig till sängen hade jag tänkt.. Men som alla andra kvällar kommer det troligtvis inte bli så... (a)

Nu ska jag i alla fall inte skriva här mer, utan göra det jag ska. Har So tills imorgon också!

Lägger in bilderna på mig imorgon, eftersom jag inte vill att någon ska se ^^
Puss & godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0