Veckoplanering.

Tänkte bara säga att jag längtar till nyår riktigt mycket!! :D

Onsdag: Får se vad jag hinner med. Ska försöka få mamma att vi åker upp till Vimmerby och kollar om jag hittar någon kofta.

Torsdag: På dan blir det att göra sig iordning inför kvällen.
Och jag gissar på att det kommer bli kanoooon! JAG LÄNGTAR! (a)

Fredag: Då blir det nog antagligen att ta det lugnt. Har inga direkta planer på vad jag ska hitta på :)

Lördag: Då hoppas jag att jag får träffa Angelica! :DD

Söndag: Inga planer än så länge! :)) Hihi

Ungefär så här ser min vecka ut, det kanske kommer lite ändringar. Men då får ni säkert veta det! ^^
Nu ska jag fortsätta med mitt tråkiga liv, puss så länge.

Caroline
2009-12-29 @ 19:21:40
URL: http://caaroliinewaltersson.blogg.se/

hey, vad ska du göra på nyår ? :D

Anonym
2009-12-29 @ 20:45:01
URL: http://caaroliinewaltersson.blogg.se/

okej :D trevligt.

Jag ska till fanny :)

Haha. tack =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0