RAKT VS LOCKIGT


var hos hårfrissan förrut, och vi pratade om jag skulle permanenta mig?
jag vill verkligen ha lockigt ju, så vi får se :)
men ni får jättegärna säga vad ni tycker!

var ju som sagt och klippte mig idag, vid klockan åtta på morgonen. det var segt att gå upp så tidigt!
både jag,mamma & hampus skulle klippa sig så vi var nog inte hemma förrns halv elva någongång. segt att sitta där uppe också!
ja, bara för att jag ska börja skriva på bloggen igen, betyder inte det att det kommer bli så långa inlägg.
så det här inlägget blir inte längre än så här. skriver kanske mer i eftermiddag eller ikväll sen :) vi får se.
hej så länge! ;*
FURNISH.etc
2009-04-15 @ 17:10:22
URL: http://furnish.blogg.se/

Du är jättefin i lockigt också, stora svallande lockar vore fint! Blev du nöjd med klippningen? KRAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0