pååååååååsklooooooooov

hallå alla!
länge sen sist nu. det har hänt en massa trevligt under den här veckan :D
lördags, var jag med louise i vimmerby :D jag köpte jacka,trosor,ett linne & en tröja. louise köpte ingenting ^^ haha
sen följde jag med henne hem :) vi lagade mat,körde fyrhjuling och massa annat skojjsigt :D
på kvällen sen åkte jag till erik, myys :)
och på söndagen frågade erik om jag ville komma och hjälpa han med hans fyrhjuling så jag åkte dit :)
vi mekade lite med den, eller han gjorde ;p och sen lagade vi mat och såg på film I think ;p
måndagen spenderades i skolan och sen hemma :)
tisdagen: först skolan och sen följde lovisa med mig hem! riktigt riktigt roligt måste jag säga :D
vi lagade mat,stolt* spelade jeapordy & spelade mamma höna med. med henne får man aldrig tråkigt!
igår var det först skolan som vanligt, hade bip test och det gick ju som det gick.. :/ fick gå av tidigt på grund av mitt knä som inte håller :( kunde knappt gå efter det..
efter skolan följde jag med erik hem :) vi såg på american pie (y) haha!
åkte hem framåt åtta tror jag.
sen idag var det då skolan som inte var någon höjdare precis.. :( vaknade med huvudvärk och den har suttit i hela dagen, och det hjälper inte med panodil! :O jobbigt..
tog tidiga hem, och satt med erik :)
när jag kom hem såg jag på prinsen & jag 2.
ne, nu orkar jag inte skriva mer. vi ses :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0