back to school


vi saknar dig morfar, ett halv år sedan och du fattas något otroligt!


förlåt,förlåt!
har varit dålig på att blogga nu,men det får ni stå ut med!

igår var jag hos erik, han städade garaget som blev jättefint! :D
Vi åkte också till Aby och lämnade och hämtade lite grejer.
Såg också på film, green street hooligans, nånting sånt.
Och så skulle han få mig att se lars winnerbäck filmen, jippi -.-
Åkte hem vid sju ungefär.

idag:
första skoldagen efter påsklovet, lite skönt faktiskt.
finns inget roligt att säga om dagen.
okej kamrat stödjar mötet men det orkar jag inte ta upp här. Gå in på bilddagboken i stället.
aja, nu hinner jag inte mer. ska hjälpa mamma städa akvariet!
ha det bra, så ses vi någon annan dag! :D
FURNISH.etc
2009-04-20 @ 20:43:10
URL: http://furnish.blogg.se/

vad tråkigt med din morfar... <3



svar: jaaa, haha just de! du ska ju vara på väggen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0