åh, vilken härlig dag!

Tog en liten tur hem till Målilla i måndags och sov där till igår (tisdag) och passade på att hälsa på Munthers kattungar. Blev kär i denna lilla dam och var väldigt nära att ta med henne hem (Pernilla sa att jag fick, fick nästan en klump i magen av att jag skulle fått ta med henne hem, haha.) 
Vi åt goda hamburgare och tog en sväng ner till Mörlunda med bilen. Calle kom förbi efter jobbet och vi åkte ut till hans jobbarkompisar som jobbade utanför Målilla, kul att få vara med lite vid sidan av vägen igen. 
Vi åkte hem igen och mamma, jag, Hampus & Rebecca spelade lite spel och sedan gick vi och la oss :-) Calle åkte till Dalarna tidigt på onsdagsmorgonen och Hampus följde med. Jag åkte och jobbade och sedan kom Calle och Hampus hem på kvällen, myspys att ha mina fina killar hemma samtidigt! Vi åt gott och spelade stad & land innan läggdags. Idag har Hampus varit med mig på jobbet till lunchen, då kom mamma upp och vi åt lunch. Så himla mysigt att det bara var vi tre :-) 
Nu har de precis åkt och jag ska snart öppna butiken igen. Ikväll ska jag baka choklad och toscarutor. Vi hörs hörrni! Ha det gött
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0