Året var 2013 del4

Oktober: Jaa, vad gjorde jag i Oktober... Hade onödiga ledarskaps-lektioner. Spenderade mycket till med CJ. Firade hans födelsdag. Bodde på en svit i Karlstad och var på folkrace. Såg Mikael Max köra folkrace, coolt för en speedway-tjej som jag ;). Var också i Stockholm med klassen och såg på Amadeus på Dramaten. Firade Emmas födelsedag också med fina tjejer. Ja, ungefär min oktober-månad. 
November: Oj, tjena vilken tråkig månad tror jag... Var som alla andra månader mycket med Calle. Var ledig både onsdagar och torsdagar varje vecka. Kom igång med UF på riktigt. Var på metro och hade världens mest hemska fylla :))) Var på Dackarnas Kick-off och träffade Nicki Pedersen. Jao, mitt november..
December: CJ bjöd på frukost på ett mysigt fik i Kisa :). Var på julkonsert med Familjen Brantestad/Johansson, träffade min förebild Magnus Carlsson och grät igenom hela konserten ungefär. Vi hade släktmys och bakade godis och gjorde julkort plus att vi firade mammas födelsedag. Calle och jag klädde julgran och hade det allmänt mysigt. Julafton spenderades i början hos Calles föräldrar med frukost och jullunch och avslutades hemma hos mig med paketöppning :) Juldagen var det paketleken här och sedan Mässhallarna. Slutade året med att fira nyår med fina vänner. Julia kom från Kalmar och vi åkte till Storebro. Överlag ett underbart år. Tack till vänner som har förgyllt mitt år. Ett speciellt tack till min fina fina fina pojkvän, som har gjort det möjligt att jag har mått så bra :-) 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0