Julen är här nu. Fastän ingenting hänt, ett år har förflutit och ett nytt ska bli till.'

Tror ni att det blir någon snö iår?
Man kan ju alltid hoppas!


Hinner inte skriva så mycket ikväll, känner att jag måste i säng ;p

Har i alla fall varit i skolan idag, som vanligt. Och jag har känt mig liiiite trött fast inte farligt :d
Hade syslöjd, och jag får bara göra mer och mer på den där kudden alltså, trodde jag skulle bli färdig idag men icke sa nicke. Det blir att sätta på dragkedja och göra innerkudde, fast det är klart.. Det kanske blir bättre betyg på den ;D
Hade också Bild,Engelska,Matte med Inger & Spanska.
Gick upp till 8d:s korridor och pratade med dom ett tag. Emil är gó han alltså ;D Det var mitt skratt för dagen! =)
Efter det tog jag bussen hem och satt med Louise, vi fick kakor av Albin, mums (a)

När jag kom hem började jag med mina julklapps inslagningar, mina hyllor är fulla med paket, hihi!
Blev väldigt fina paket om jag får säga det själv.
Dock har jag några kvar, t.ex Johnnys,Pappas,Mammas,Mormors,Elin.E:s och får se om jag köper något till min kära Gudmor Jeanette också. :)

Imorgon ska vi på utbildning med kamratstödjarna och sedan bowla och äta tacos, det blir kanon :D Men får nog sitta i bussen och öva på biologiprovet som vi har efter det sen.... :-S HJÄLP MIG!

Nej nu hinner jag verkligen inte mer, får se om jag tar några bilder imorgon, får hoppas på det :D
Godnatt.
FURNISH.etc inredningsblogg
2009-12-01 @ 15:55:50
URL: http://furnish.blogg.se/

Hej sötnos! Hoppas allt är bra! Var det skoj på Ullared? Lite avis jag är på dig!!! Ha det gott vännen. Kram Emmy




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0