vimmerby


nu är det klippt,yes! (Y)

school today,as usually.
på morgonen var det biologi, trååk. ofta man orkar läsa om svampar? |-)
sen var det spanska, och vad säger man om det? ;)
och sen bild, hahahaha xD dom som sitter vid mitt bord, vi frågade massa frågor till emil, fy fasen vad kul! xD
efter lunchen hade vi svenska i en timme. gick fort!
sen slutade vi vid halv två, och mamma & jag åkte till vimmerby.
handlade lite smågrejer och sen dags för klippning.
blev faktiskt nöjd, men nästa gång går jag till kerstin igen! ;)
blev inget med ida idag. hon var sjuk. jag saknade dig jättemycket i skolan idag!
körde "vem där?" men mikaela gunnar, gissa vem som vann? ^^
haha, och sen körde vi "steka ägg" ? :S xD
vann på det med, känner att jag är på hugget idag/ikväll! :D
men vi ses nog imorgon tror jag. vi får se :D


usch, vad nervös jag är. men jag kan ändå inte låta bli att längta :) <3

Ida
2009-01-31 @ 07:58:37
URL: http://viderung.blogg.se/

jag säger det igen, det blev verkligen jätte fint syster :D<3 synd att det inte gick igår men idag då smäller det xD <3333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0