100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Har umgåtts med klassen.
3. Hur lång är du? 157cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hm... Det var länge sen jag såg en hel film... Kommer faktiskt inte ihåg!!
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Haha, mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Såklart du får det."
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Hm, i tisdags
11. Vilken ögonfärg har du? Brun
12. När vaknade du i morse? Kl.06
13. Vilken är din favorit julsång? Julens tid är här med Magnus Carlsson & Molly Sandén
14. Vilken är din favoritplats? Oj, Mexico var väldigt fint... Skulle gärna åka tillbaka
15. Vilken plats föredrar du minst? Hm... Jag vet faktiskt inte. Tycker inte det är så kul när det är kallt och regnigt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag kommer troligtvis jobba som lärare och förhoppningsvis ha barn och familj.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Grisar...
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jag tror det var igår till Bonde söker fru.
19. Hur stor är din säng? 160
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan kläder oftast om det inte är för kallt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 "sovkuddar" men annars typ 10 totalt.
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Vilka städer har du bott i? Har inte bott i en enda stad.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor och gärna skor 
26. Är du social? Ohja, nästan lite för social ibland...
27. Vilken är din favoritglass? Kokosglassen i Mexico var fantastisk annars gillar jag melonglass.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Hm... Pavlovatårta
29. Tycker du om kinamat? Helt okej om man inte äter det för ofta :)
30. Tycker du om kaffe? Dricker inte kaffe
31. Vad dricker du till frukost? Oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Nä, det beror på. Sover jag själv sover jag inåt väggen och sover jag inte själv, sover jag ytterst...
33. Kan du spela poker? Jag vet hur man gör men är inte särskilt bra..
34. Tycker du om att mysa/kela? Såklart.
35. Är du en beroendemänniska? Ja det tror jag... Kan nog bli beroende av allt från en människa till en serie.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Haha, ja! 
37. Vill du ha barn? Ja det vill jag.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska kan jag och sedan lite fraser och sådär på spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja men då var jag väldigt liten.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Jag tror jag helst badar i havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder 
42. Äger du dyrbara smycken? Nä... Tomas Sabo är väl inte något jättedyrt. Men jag äger en ring som är gjord av mammas vigselringar med pappa och den är dyrbar för mig :)
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Gillar Bonde söker fru!
44. Kan du rulla med tungan? Ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? Rebecca, helt klart!!
46. Sover du med gosedjur? Nej.
47. Vad har du för ringsignal? Oj, någon sådan där standard typ.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min vattenflaska från folktandvården, haha.
50. Flirtar du mycket? Ja, det tror jag att jag gör utan att veta om det.
51. Kan du byta olja på bilen? Jag vet hur man kollar oljan?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Hm... Någon roman men kommer inte ihåg vad den hette.
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Haha, ibland kan jag göra det!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att jag måste lämna ledighetslapp till en elev.
59. När var du i kyrkan senast? På bröllop 25e augusti.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Inger, Tina och Elias (hehe)
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Någon natt hemma på trädgården.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Oj, jag vet inte. Extra speciellt var nog läääääänge sen. Men det beror på hur man ser det :) Fick en fin snap häromdagen och det var speciellt för mig.
63. Vad lyssnar du på just nu? Barbados - Kom hem lyckades komma på, på spotify
64. Har du varit med i tidningen?Nja, någon gång kanske.
65. Vad är det konstigaste du ätit? Jag har nog inte ätit så mycket konstigt om jag ska vara ärlig. Är inte sådär superintresserad av att äta konstiga saker.
66. Vem såg dig naken senast? V
67. Vad är det för färg på din tandborste? Den är flerfärgad med palmer på.
68. Hur imponerar man på dig? Genom att stå för hur duktig man är och att man kan ta komplimanger.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma eller Victor typ.
70. Har du någon piercing? I öronen.
71. Din största vinst? Tror jag vann någon femhundralapp på GP:t förra året, annars är det nog rätt knapert..
72. Civilstånd? Upptagen
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, hotmail och ibland kommunens hemsida.
75. Ångrar du någonting du gjort? Det finns det säkert, men det är nog inget som hade påverkat mig något annorlunda i dagsläget.
76. Hur gammal är din pappa? 57 
77. Vilket är ditt drömjobb? Jag hade gärna jobbat som delfinskötare eller reseledare men älskar mitt läraryrke!!
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jag hade gärna åkt utomlands inom en snar framtid. Men vet inte om det funkar varken i tid eller pengar. Sedan hade det väl varit himla skönt med en varm lägenhet till vintern, haha.
79. Vad har du haft för husdjur? Hund, katt, hamster, marsvin, kanin, fåglar.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag beter mig som om jag är jättesäker men är fruktansvärt osäker hur jag ska vara mot andra människor. Jag är väldigt rädd för att inte bli omtyckt och jag får jättelätt dödsångest.
81. Svär du ofta? Nej, inte jätteofta.
82. Sverige när det är som bäst? När det är varmt och soligt och man är på Öland.
83. Kan du åka slalom? Inte så värst bra.
84. Vad har du ätit i dag? Frukost och lunch + tårta.
85. Vad har du för utbildning? Jag har några högskolepoäng och läser fortfarande.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Jag gillar min rumpa.
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Min mage.
88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är bra på att ställa upp för andra.
89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag är gärna lite för "gåpåig" i många situationer.
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Alltså historiska ledare är ju rätt spännande, gärna presidenter.
91. Saknar du någon? Ja det gör jag. Farmor brukar jag sakna rätt ofta.
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Det tycker jag. Sedan tycker jag det kanske är roligare att fira andras födelsedagar än min egen.
93. Vad gör dig ledsen? När man känner sig otillräcklig.
94. Vad gör dig glad? Min familj och mina vänner och V♥ Men annars när det händer något kul.
95. Har du varit gift eller förlovad? Nej.
96. Vad ska du göra i helgen? Jag ska nog bara ta det lugnt och plugga och sedan ska jag på ljusparty på söndag.
97. Vad är det knasigaste du gjort? Oj, det finns såååå mycket. Jag är tydligen en rolig människa enligt Victor. Jag kan vara en sån där som snubblar mitt framför människor eller säger något spännande i fel sammanhang...
98. Vad har du för laster? Jag har väldigt höga krav på mig själv.
99. Vem är din förebild? I mitt yrkesliv är det min mamma som är fantastisk på det hon gör. Men även Jessica som är en gryyyym kvinna att se upp till. Jag ser mycket upp till dem jag tycker om i olika seenden och vill vara en bättre människa för deras skull.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Då ska jag gå och ha mitt sista utvecklingssamtal för dagen, yey!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0