Snart 1:a advent

Hej på er! 
Hur fort går inte tiden?! Det är redan 1:a advent på söndag och alltså inte många dagar kvar till jul. Just nu är det mest kaos i hela mitt liv känns det som. jag håller på och packar för fullt och det är total kalabalik i min lägenhet, känner att jag helst inte är hemma. På lördag blir det i alla fall flytt och jag räknar med att kunna sova där redan på lördag, så kul!! Imorgon får jag mitt köksbord och så ska jag plugga. Allt händer på samma gång känner jag. Det är snart dags för en resa upp till Gävle igen, samtidigt som jag måste plugga på min omtenta. Så fantastiskt kul. 
Jaja, annars är allt helt okej med mig, även om det låter som om jag håller på att bryta ihop - inte än! ;) 
Nu ska jag äta konfrensfika på jobbet och ikväll blir det träning.
Ha det så bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0