VFU

Jag älskar min nya bil. Den är helt fantastisk!! 
 
I torsdags när jag åkte hem från jobbet fick jag en snilleblixt att jag skulle hinna hämta min bil, så jag slapp göra det på fredagen. Sagt och gjort följde mamma med mig till Eksjö och vi hämtade min bil. Det är sådan körglädje!! 
I fredags skrev jag hemtenta heeeela dagen och tog helg genom att umgås med mina gamla grannar från Åvägen med A.W på Prime och sedan mys hemma i soffan. I lördags fick jag något influensliknande tillstånd och låg i soffan mest hela dagen och frös. Var lite piggare igår men fick tillbaka frossan på kvällen.... Trodde knappt jag skulle orka mig upp till min VFU (!!!) idag men det gick och jag hoppas innerligt att frossan håller sig undan ikväll. 
Alltså min VFU då, jag ska göra den i fem veckor och alltså vara ifrån min klass så länge också. Känns sådär, men det blir nog bra till slut. Mycket nya intryck och erfarenheter. Vi hörs hörrni!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0