Min helg

Här ser ni en som har varit fruktansvärt upptagen hela helgen. Inte mig emt då det är fantastiskt med alla vänner och allt som kommer och hälsar på! 
I fredags hade jag Emil på besök, vi åt mat, såg på film och dansade - hur underbart är det inte att kunna dansa hemma i vardagsrummet!! Haha
I lördags var Evelina hos mig och vi lagade mat och såg på film. Tänkte att vi skulle se en film jag hade tittat ut, men halva filmen in insåg vi att det var en thriller och vi satt tillsammans i slutet under varsin filt... Haha, bra där! I lördags var jag också och beställde mig en bil. Inte en sprillans ny men en betydligt nyare än jag har nu. Jag ska alltså snart köra runt i en röd Volvo V40, lääääängtar!!! Den är så fin :D
Igår, söndag hade jag två franskunder och hängde en timma på Lisas balkong för att sedan avsluta söndagen med käk och disk. 
 
Nu är det måndag igen och ny vecka. Åker till Gävle över dagen imorgon och fredag skriver jag hemtenta, emellertid ska jag försöka reda ut en hel klass själv då min kollega är på semester. Stressigt men sååå behövligt att få testa på det här själv. 
Lägger ut bilder från helgen från ett senare tillfälle. Hej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0