Inne på sista versen

Hej på er!
Jag är inne på min näst sista (!!!!) arbetsvecka här på Venhagskolan. Känns lite vemodigt samtidigt som det ska bli kul att börja plugga och göra något annat (även om det fortfarande kommer vara inom skolan.) Det blir helt enkelt för långt att pendla så här mycket nästa år också... 
 
Jag sitter i alla fall här inne på grundsärskolan där jag jobbar nu sista två veckorna. Jag planerar lite vad jag ska göra imorgon och tittar på lite roliga uppgifter som jag kan föra vidare innan jag slutar.
 
Ikväll är min enda lediga vardagskväll innan skolavslutningen då det blir fransar för hela slanten nästa vecka. Nästan två om dagen till och med! Men så roligt att alla vill vara fina till avslutning och midsommar osv. :) 
 
Nu ska jag snart bege mig hemåt. Ha en fortsatt fin vecka! 
Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0