I'm gonna make you fall in love

Totalt förälskad i min nya jacka/kappa. En av mina favoritfärger! :-) Min garderob ser ungefär ut som; vitt, aprikost och ljust turkost. Även om jag nu får leva väldigt snålt, är jag väldigt nöjd över att jag köpte den! ;-)
 
Idag hade jag tänkt vara i butiken, men är inte alls pigg, så jobbar hemifrån idag också, ska ju vara i butiken både imorgon och på söndag. Tjoho.. Typ.. 
 
Så idag hade jag tänkt baka kanelbullar och sedan åker jag ut till backen och spenderar kvällen där, får se hur länge jag är där dock. 
 
Igår var jag & CJ på "boendekväll" på länsförsäkringar och det kan jag verkligen rekommendera att gå på, om ni någon gång får chansen! De berättade om allt från sparande till att köpa hus till sambolagen. Mycket intressant och mycket tankar kom upp i huvudet. Åt också rawfood, som verkligen inte föll mig i smaken... Det enda som var gott var chokladbollarna ;-) 
 
Nu ska jag jobba vidare på facebooksidan, innan jag sätter igång med bakandet. Ha en bra dag hörrni! :-) Och trevlig helg ;-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0