Söndagskväll

Min helg, kort i bilder. I fredags åkte jag till Calle och fick se en fin bukett på köksbordet. Ibland förvånar han ;) Vi åkte senare ut till Valö för att äta grillat och umgås med fina människor. Det var trevligt men kallt och jag ville mest hem till sängen ;) Igår kom Robin och Chilla och medans de var ute och matade vildsvin, åkte jag och Marcus hem till Målilla för att sälja min (och broderns) bil. Sedan lagade grabbarna mat och jag satt i soffan med vin. Avslutade kvällen med GP på tvn. Idag har vi mest tagit det lugnt och lagat mat och fixat. Nu spöregnar det ute och jag hoppas innerligt att jag slipper somna till åska, då jag är ensam och livrädd!! Imorgon börjar jobb och det ska faktiskt bli rätt skönt ;) Klockan är ställd på 05.30, så ska börja dra mig mot sängen nu. Ha det fint!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0