Snart nytt år!

Bilderna ser ju lite konstiga och avkapade ut, men så är det tydligen med min design och instagram-bilder ;-)
Dagen innan nyårsafton och det känns som att det är flera veckor kvar... Jag har jobbat idag men bara till tre, så därför lyxade CJ och jag till det ikväll med kronhjortsfilè och potatis :-) 
Förra veckan var det också julafton och min familj + Calles familj var här och åh så mysigt det var! Och jag är så nöjd över mina julklappar!! Fick en lökhackare från Tupperware till exempel. Dagen efter åkte vi till Målilla för att som varje år spela paketleken med släkten, jag vann ett spel! Haha. Kvällen sen spenderades hos mojf för att sen åka upp till metro, så mycket folk man träffar på ett och samma ställe. Jag hade verkligen såå roligt! 
Imorgon är det nyår och vi ska till Storebro, woho! Ska få ha på mig min fina klänning :-) 
Hoppas ni får en grym kväll/natt imorgon och gott nytt år på er! PUSS
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0