All I wanna do, is make love to you

bild lånad av Elin, på facebook. Bild från midsommar från vårt eftermiddagsbad. 
 
Har nu börjat jobba och det känns helt okej. Igår var det första dagen och den var så seg, fanns inget att göra så fick gå hem en halvtimme tidigare. Gjorde egentligen inte mig något, då det var speedway på kväll och jobb igen. Gick kanon både jobbet och matchen. Vinst med 61-29. Calle ringde på kvällen och frågade vad jag gjorde och plötsligt stod han där utanför dörren och plingade på. Vilken underbar överraskning. Har sovit så bra inatt! Imorgon och fredag är det jobb igen innan jag är ledig i tre dagar. Förhoppningsvis ska jag trycka in lite dans någon av de kvällarna! Mamma kommer hem snart också, snacka om underbart. Nu ska jag lägga mig i badkaret med ansiktsmask, hårinpackning och ett glas vin. Ha det fint :-)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0