This is gonna be a night to remember

Godkväll folket!
Kvällen har spenderats med Louise.
Det har blivit ett antal bilder under kvällen, men jag orkar inte hämta den i tv-rummet och sätta i sladden och föra över bilder o.s.v... Det tar vi imorgon typ ;p

Dagen har varit kanon faktiskt!
Träffade grannen Lena, och vi gick ut och gick, kameran hängde med- Bilderna kan ni se här nedanför.
Nu på kvällen kom Louise, vilket var länge sen så det var hur kul som helst! TACK <3

Nu hade jag tänkt att försöka gå och lägga mig, hade tänkt att gå upp tiiiiidigt imorgon för att se hur bilderna är på morgonen ;-) tsss...!

Nej nu sätter jag punkt här.
Puss
Freia - 16 år och mamma
2010-02-01 @ 15:08:22
URL: http://denniondemanaden.blogg.se/

sv: Den såg jätte fin ut när den var i ugnen, men sen när vi tog ut den sjönk den bara ihop. Men smaken var det inget fel på, så den blev rätt bra ändå.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0