poolen är uppsatt & vädret är toppen!


Han är så töt när han sover (A)

Hallå där!
En kanonglad Tova som skriver här idag.
Igår kväll blev det film med bror & Putte ;)
Men orkade inte hela, så jag gick och la mig.
Väntade ju som sagt på mamma & Erik.. Och när de kom hem, kunde jag äntligen slappna av och sooooovaaaa! (A)
Och det finns inget bättre, än att vakna upp brevid den man älskar mer än något annat, det finns verkligen inte!
Vi vaknade väl vid nio kanske, men gick inte upp förrns tio halv elva, skönt :D
Vi åt frukost ute och så ville jag så gärna ha upp poolen, så vi började med det.
Och nu är den uppe, med vatten och allt i! Det kan inte bli bättre :D
Vid tre någonting åkte vi hem till Pia.
Efter det gjorde vi väl inte så mycket. Vi åkte till hans mormor & morfar och hjälpte till med några möbler :)
Jag åkte hem vid sex, mamma och jag grillade och såg på gp:t. Men som jag skrev på bilddagboken, jag tror att jag fastnade vid datorn istället.
Aja, Gp:t var inget vidare. Banan var redigt dålig och läskig! Många otäcka krascher.
Men men Emil "någonting" vann och vi vann också pengar :D Woho!
Nu blir det nog någon film, och sen sova ENSAM! :(
Aja, nu finns det inte mycket mer.
Får se vad som händer imorgon.
Hoppas att vi ses då med :D
Pusshej ;*
FURNISH.etc
2009-05-31 @ 11:09:23
URL: http://furnish.blogg.se/

vilken slöis han är! kul att ni fått upp poolen! så härligt. har du invigt den också? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0