Födelsedag

Denna fantastiska vinterbild, tagen uppe i Gävle när jag var där förra veckan. Sitter just nu och pluggar matte, roligare kan man ha det en måndag... 
 
Januari går fort och ibland nästan för fort. Jag har redan bott i min nya lägenhet i över en månad och saknar inte den gamla för fem öre, FANTASTISKT! Snön har kommit också och jag älskar det! Igår var jag i kyrkan och sjöng ut julen (inte jag, mammas kör sjöng) superfint! Börjar man bli gammal om man faktiskt tycker det är lite mysigt och lugnt att gå till kyrkan????? 
 
I fredags hade Hampus och jag kalas här hemma hos mig. Det blev hemgjord pizza, efterrätt och spel. Det var så kul att Victor var med, så lycklig med honom! Jag fick superbra presenter med två massagetillfällen, trådlösa hörlurar och pengar. Supernöjd! Men mest nöjd att få spendera dagen med nära och kära, plus att jag fick en jättefin dag med klassen där eleverna bjöd på deras finaste sidor hela dagen. Jag fick massor med fina teckningar med värmande ord. 
 
Annars har helgen varit väldigt lugn, jag fick reda på att uppgifterna som skulle varit inlämnade 15 januari har blivit framflyttade, så jag unnade mig en ledig helg faktiskt (pluggade dock några enstaka minuter) 
 
Idag är det måndag och det är en vecka kvar innan jag ska lämna mina elever i fyra veckor... Inte alls redo känner jag.. Som tur är ska jag spendera fyra veckor med andra fantastiska barn som jag redan nu känner kommer bli svåra att släppa... Kanske blir så att jag åker ochh hälsar på dem vid lediga dagar... Haha
 
Nu har jag typ gått igenom den senaste veckan och nu då, vad gör jag just nu? Just nu sitter jag och pluggar sannolikhetslära och målar samtidigt naglarna - måste vara effektiv!! Detta med matematik är inte min grej känner jag, tur att jag har hjälpsamma klasskompisar över telefon. Jag ska snart packa inför imorgon då jag ska jobba i princip hela dagen och sedan äntligen (!!!) träna efter många många veckors uppehåll. Och snart ska jag till mitt hjärta. Är det pinsamt att sakna honom efter att bara varit ifrån varandra en natt? 🙈 
 
Långt inlägg men jag tänkte att ni kanske ville veta. Ha det så bra tills vi hörs igen!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0