Snöväder

Älskar den här snön som har kommit! Helt fantastiskt väder! 
Helgen gick så fort och jag har hunnit med massor hemma! I lördags storstädade jag hela lägenheten innan Victor kom och vi åt god mat och tittade på Melodifestivalen. 
I söndags vaknade vi upp till all den här snö som hade kommit under natten och jag blev överlycklig! Vi tog en promenad under kvällen innan vi avslutade söndagen i soffan. Jag är verkligen ett vinterbarn som älskar när det kommer snö! På fredag ska jag ner till mina elever i Mörlunda och förhoppningsvis ligger snön kvar, så vi kan åka pulka.
 
Jag har annars praktik två veckor till, i en klass 4 i Hultsfred. Det är så kul och jag lär mig massor! Jag sitter just nu och väntar på mina sista elever innan jag ska gå hem för dagen. Blev hastigt och lustigt en tidig dag. Dock inte mig emot, då ska jag gå ut och gå när jag kommer hem :) 
 
Hoppas ni har haft en bra helg och får en fortsatt härlig vecka! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0