Flyttdags

Hej på er!
Nu var det ett tag sen och jag skulle bara titta in och säga hej. Just nu händer det mycket i livet. Jobbet rullar på och det är mycket att göra samtidigt som det är mycket att göra i skolan och inte nog med det, jag har bestämt mig för att flytta. Har fått en större och bättre lägenhet och jag flyttar tidigast 1 december och senast 1 februari. Sitter redan och tittar på möbler som jag ska ha i lägenheten, så kul!! Samtidigt jobbigt. Men därifrån ska jag inte flytta på ett tag sen, den kommer bli super. 
 
Imorgon åker jag till Gävle för att vara där i två dagar och på fredag ska vi ha pre-höstlovsmys med film och popcorn - japp jag samlar pluspoäng hos eleverna! De vill ha en kaktus i klassrummet, så måste försöka fixa det i Gävle. 
Lite uppdatering från mig. Ha det fint!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0