Nyårsafton 17/18

 
 
 
Ett nytt år och 2017 lämnar vi till handlingarna men är det inte värt en sista fest, så säg. 
Vi var faktiskt hemma hos oss för första gången, då vi inte har haft varken midsommar eller nyår hos oss innan så det var väl på tiden. 
 
Jag är helt förälskad i min dukning jag hade. Jag blev så nöjd att jag nästan hade lust att lägga ut den för tidningen ;) Men med enkla knep och nyinköpta glas dagen till ära så blev det hur bra som helst. Vi åt förrätt och pratade, vi åt varmrätt och pratade. Vi körde musikquiz och åt efterrätt. Innan tolvslaget hann vi också spela lite spel. Trotsade kylan och den nyfallna snön och gick över till grannarna. Lite moln gjorde att vi inte såg så mycket raketer men vad gör väl det. Vi skålade och gick sedan in till oss igen. När resten åkte hem, stannade Robin kvar och vi tre satt och kollade hockey. När klockan var halv fyra kände jag att det fick vara nog. Grabbarna höll sig vakna en timme till. Nyårsdagen spenderades som säkert så många andra med pizza och film och göra så lite som möjligt.
 
Fin nyårsmiddag och fest blev det till slut. Och med det säger jag också Gott nytt år, då jag glömde det i mitt senaste inlägg. Ett nyårslöfte kanske skulle vara att vara mer aktiv här? Nyårslöften är ju faktiskt till för att brytas...  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0