Varje soltimme man kan få

Den här lilla godingen i sängen imorse.
 
Igår var det måndag och sol och idag är det tisdag och regn...
Jag slutade kl.15 igår, så när jag var hemma vid halv fyra, tog jag en powerwalk/springtur i solen och det var såååå skönt. Det var verkligen så himla härligt väder! Tog även en springtur till Lisa och hjälpte henne med hennes balkong innan jag sprang hemåt igen. Hann precis laga lite mat innan jag tog en promenad till solariet med mamma. Klockan var bara halv åtta när vi var färdiga, så istället för att få skjuts hem tog jag en promenad, gäller att passa på när det är ljust och relativt varmt :) 
Idag är jag på praktiken till 17 och sedan hem för att ha franskund direkt efter. Fick fixa färdigt nästan allt igårkväll, med säng och lampa osv. 
Nu ska jag snart ha min första lektion, vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0