Ny vecka, nya möjligheter

Hej på er!
Tillbaka på måndag igen, det var väldigt vad veckorna går fort... I fredags hade jag en lugn hemmakväll med fix och trix med god mat och ett glas vin. Jag har verkligen inga problem med att vara själv, tycker det är skönt. Jag och katten ;) 
I lördags tog jag många promenader, då vädret var hur fint som helst men för blåsigt för att kunna sitta ute och sola. På kvällen åkte jag och dansade och huuuuur kul var inte det då! Dansade nästan konstant från åtta till tolv. Avslutade kvällen med att skjutsa Joakim till Kharma och sedan åka hem och sova. Igår vaknade jag tidigt och åkte och hälsade på Emma ♥ Är ni sugna på spraytan, hör av er till henne! Jag kände mig sååå fin när jag vaknade imorse, haha. 
Den här veckan blir lugn och jag ska försöka träna och plugga, så helgen blir fri. Ha en superduperfin vecka hörrni!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0