Tjena mittbena!

Här ekar det lika tomt som badgästerna på Öland....
 
Tänkte kika in och säga hej och säga att jag lever. Snön faller som bara den och jag kan inte låta bli att längta tillbaka lite till Mexico.. Svensk vinter i all sin ära... Men, Mexico. Underbara stränder och värmen. 
Jag är en vintermänniska helt klart, älskar när man andas in och näshåren blir till is. 
Har varit hemma från paradiset i några veckor nu och det känns knappt som om jag har varit där, känns väldigt långt borta just nu! ;)
 
Livet flyter på i alla fall, jobbar och jobbar samtidigt renoverar och allt annat som ska hinnas med. Längtar till jag får visa er vår hall som vi har renoverat i typ ett halvår nu.... Börjar tröttna på renoveringskaos!! 
 
Nu ska jag alldeles strax bege mig hemåt i snön och hoppas att sambon har lagat maten. Ikväll blir det mest lugnt, ska försöka hitta en disneyfilm att se med barnen i skolan imorgon. Jobbigt när man måste göra om schemat och planering när personal är borta. Tur man är flexibel :D 
 
Hörrni, ha det nu så jättebra så ska jag försöka titta in här lite oftare. 
 
Bjuder på några paradisbilder.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0