Mitten av april

Måste bara göra er lite avundsjuka och visa bild från mammas och min lyxresa till Rhodos. Kortet är alltså taget från vårt hotellrum - snacka om att lägga ribban högt för nästa semester ;)
Annars är det bild på hur Saga och jag beter oss när inte husse är hemma. Mys på hög nivå!
Och en nytagen bild på mig, dagen till ära! En bild som faktiskt är tagen idag, heja! ;)
 
Det händer inte mycket i livet... Solen skiner och det regnar om vartannat. Det har hunnit gå två brandlarm på jobbet samtidigt som jag har varit lektionsfri ungefär hela dagen. (Ska ha lektion igen om 20 minuter, woho!)
Sedan ska jag hem och fixa fransarna på Sara, laga mat och mysa med korven aka Saga.
Helgen har varit lugn med franskunder, träffat vänner, umgåtts med mamma och en ordentlig fixarsöndag! Calle åkte igår morse så nu är jag ensam till torsdag kväll ev. fredag. Men det ska väl gå bra, tur att jag har lite franskunder som gör mig sällskap och att Saga sover i sängen :-)
Till helgen ska vi mest ta det lugnt vad jag vet nu. Björn Rosenström är på besök i Vimmerby så vi får väl se vad som händer...
Nu ska jag fixa i ordning inför nästa lektion. Vi ses!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0