sommar och sol

Mina fagra vita vackra ben. Ska bli ändring på det i sommar och en vecka på Rhodos ;-)
Så här spenderar jag min lunch idag, med en herbalife-shake och nötter plus en skvallerblaska. Hur gött?! Jag är så jäkla glad över att ha en timmes lunch, så att man verkligen kan gå ut och njuta av solen mitt på dagen när man annars jobbar inomhus. Perfekt ju! 
Ikväll ska vi ut till landet och där blir det "byfest" med grillat och underhållning, trevligt trevligt! Hoppas att vädret håller i sig också, så att jag kan ta första doppet imorgon, haha. Jag vet, fruktansvärt sen! Dock badade jag i atlanten i mars, haha. 
I alla fall, dags att gå tillbaka till jobbet och jobba några timmar till för att sen ta helg kl.17. Ha en trevlig helg! :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0