Mitt hjärta

Så fantastiskt att allt kan bli så bra till slut.
 
Hej på er! (har jag alltid börjat mina inlägg med "hej på er"?)
 
I alla fall... Söndag eftermiddag och jag skulle egentligen behöva gå ut och gå, meeen känner mig inte alls sugen på det... Mer sugen på en film och glass, haha. Den här helgen har gått så himla fort! I fredags var vi på Hulingen och spelade musikquiz och lyssnade på Top Cats - rolig kväll med fint sällskap. Igår tog jag sovmorgon och hängde nere hos mamma och dem hela dagen innan vi åkte upp hit till Hultan och bowlade, åt pizza och spelade kort. Jag hade också lovat att hämta Victor i Oskarshamn på natten så jag försökte hålla mig vaken... Idag var jag nere i Målilla (igen) och kollade på alla crossförare. Spännande hur det blir med allt, innan har jag nog aldrig varit på crossbanan och nu är jag en trogen supporter i ur och skur (bokstavligen!!!). 
 
Nu ska jag se om jag ska dra mig ut på en liten promenix innan det blir allt för mörkt, sedan kan jag med gott samvete lägga mig i soffan. Ha en fin kväll och kommande vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0