När vi lämnar 2018

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj, nej det tror jag inte... Inget märkvärdigt i alla fall
vad? -
höll du några av dina nyårslöften? Ger aldrig nyårslöften längre.
blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja
dog någon som stod dig nära? - Nej 2018 var utan sådana hemskheter.
vilka länder besökte du? - Inte ett enda land förutom Sverige.
är det något du saknade år 2018 som du vill ha år 2019? - Att vara mer säker. Mer pengar! Haha
vilket datum från år 2018 kommer du alltid att minnas? - Oj, det är så många... Eller inte exakta datum men väldigt många speciella tillfällen.
vad var din största framgång 2018? - Klarade av att flytta till egen lägenhet, köpa bil helt själv, klara av skolan utan några större misstag.
största misstaget? - Såra en människa som står mig väldigt nära.
har du varit sjuk eller skadat dig? - Inte allvarligt sjuk, men visst har feber och sådant kommit.
bästa köpet? - Min bil ♥
vad spenderade du mest pengar på? - Möbler... och kläder... och bilen
gjorde någonting dig riktigt glad? - Victor
vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2018? - Det finns nog en hel del sånger, men inte någon som ploppar upp just nu som var speciell.
var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Jag har nog varit gladare överlag. Sedan såklart finns det tillfällen där jag har varit så ledsen att jag nästan gått sönder.
vad önskar du att du gjort mer? - Inte oroat mig så mycket och litat på min magkänsla och vad människor säger till mig så att det inte behöver bli missförstånd.
vad önskar du att du gjort mindre? - Överanalyserat.
hur tillbringar du julen? - Med familjen.
blev du kär i år? - Ja
favoritprogram på TV? - Bonde söker fru, The good Karma hospital
bästa boken du läste i år? - Jag måste börja skriva upp när jag läser en bok... Kommer inte ihåg om jag har läst någon under 2018 faktiskt.
största musikaliska upptäckten? - Finns nog ingen.
något du önskade dig och fick när du fyllde år? - År 2017? Jag vet inte vad jag önskade mig förra året.. Behöver man skriva upp sånt också?
något du önskade dig men inte fick? - Som ovanstående
vad gjorde du på din födelsedag 2018? - Jag spenderade den med familjen.
finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Som jag skrev ovan här, så hade året varit mycket bättre utan missförstånd.
hur skulle du beskriva din stil år 2018? - Som alla andra år. Lite fler blusar kanske ;)
vad fick dig att må bra? - Familjen, Victor och några fantastiska klasskompisar!!
vilken kändis var du mest sugen på? - Jag vet inte, ingen speciell tror jag.
vem saknade du? - Många av mina kompisar som har försvunnit. Men också farmor och Sofie.
den bästa nya personen du träffade? - Räknas Victor, även om jag har känt honom i flera år? 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0