November

Hej vänner!
Har tyvärr inga roliga bilder att bjuda på i detta inlägg heller.. Ni får nöja er med en uppdatering med endast text, för de som läser den här bloggen fortfarande!
 
Idag är det tisdag och jag har hunnit med massor av saker. På morgonen (läs förmiddag) åkte jag in till Vimmerby för att gå på ansiktsbehandling, alltså SÅ skönt! Förstår inte varför man inte unnar sig det oftare... Efter det har jag hunnit åka till Bildemonteringen och byta däck på bilen och i samband med det äta lunch med Carro. Snart ska jag iväg och jobba och efter det ska jag träna.
Märks att höstlovet är över(!)
 
Mitt höstlov har mest bestått av plugg och ännu mer plugg. Skrev en tenta för en vecka sedan och en igår. Ska bli sååå skönt när matematiken är över efter jul. Halleluja! 
 
Vad händer annars i livet då? Jag flyttar om mindre än en månad, imorgon får jag träffa mina elever igen och livet rullar på. Lägenheten är kall, samtidigt som det är mysigt att elda i braskaminen. Jag kommer verkligen sakna att elda i den, men samtidigt skönt att inte behöva göra det för att inte frysa ihjäl. Ska bli så skönt att flytta till lite större och varmare. Det är till och med så pass stort att hela släkten (typ) kommer till mig på juldagen?! Ska bli så kul :D 
 
Nehe hörrni, nu ska jag göra mig iordning och sedan åka neråt Målilla. Vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0